نظافت محل کار

خدمات سازمانی : شرکت پارسه برتر مفتخر است به نظافت انواع محیط های شغلی شامل ارگان ها و سازمان ها، شرکت ها، ادارات و سایر نهادها، از دیگر سرویس های شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران می باشد. عموما تمامی صاحبان مشاغل، مدیران ارگان ها و سازمان ها، دارای برنامه نظافتی معینی برای اداره، دفتر و یا شرکت خود می باشند. این افراد می توانند با شرکت های خدماتی نظافتی در تهران هماهنگی های لازم را در خصوص اعزام نیروی نظافتی به صورت دوره ای صورت دهند.

ارتفاع کاری و نماشویی

نظافت در ارتفاعات و ساختمان های بلند و همچنین انجام فعالیت هایی چون شستن نمای ساختمان های تجاری بلند، از دیگر مواردی است که شرکت خدماتی پارسه برتر قادر به خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد. پرسنل شرکت های خدماتی نظافتی برای انجام چنین اموری، مجهز به تجهیزات تخصصی و ایمنی لازم می باشند.

انواع خدمات نظافتی در محیط کار

  • شستشوی میز و صندلی
  • دستمال و طی کشیدن کف دفتر
  • دستمال کشیدن شیشه های پنجره در کوتاه ترین زمان موجود
  • جابه جایی وسایل شرکت
  • نظافت همه قسمت های شرکت

نکات ضروری نضافت محل کار

موضوع مهم دیگر این است که نظافت این اماکن فقط فرآیند اسباب کشی مهم نیست بلکه شما در چیدمان وسایل در جایگاه جدید باید به گونه ای وسایل را بچیند که در آنجا هم بتوان نظافت روزانه را انجام داد.

قدم بعدی دیگر این است که در نظافت اداره یا شرکت, نظافت راه پله  هم باید در نظر بگیرید.

راه پله محل کار شما بیشترین رفت و آمد و تردد را دارد , پس زودتر و بیشتر کثیف می شود.پس برای نظافت راه پله محل کار خود حتما به یک شرکت معتبر مراجعه کنید.

شرکتی که بتواند در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت این خدمت را برای شما انجام دهد.

خدمات سازمانی شرکت پارسه برتر با داشتن تیم حرفه ای در زمینه نظافت به شما کمک می کند این کار را در بهترین شکل و با بهترین کیفیت انجام دهید.

که همه افراد مشغول به کار تضمینی و بدون هیچ نوع مشکلی می باشند و شما می توانید با اعتماد کافی کار شرکت خود را به آن ها بسپارید. نیروی نظافتچی، نیروی آبدارچی، نیروی باغبانی، نیروی نگهبانی، نیروی خدمات کارمندی، نیروی تحصیل داری. نظافت شرکت روند متمایزی نسبت به نظافت منازل آپارتمانی دارد ، زیرا تجهیزات مورداستفاده در شرکت ها و موقیعت فیزیکی آنها کاملا متفاوت است . از این رو می بایست با روشی کاملا متفاوت امر نظافت انجام شود . به طور معمول همه شرکت ها دارای میز و صندلی و کامپیوتر و تجهیزات جانبی آن مثل چاپگر ، اسکنر و مودم میباشد .

انجام کارها به سرعت پیش میرود و شما به راحتی و بدون دغدغه می تواند شروع به کار کنید .اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بیشتر روز خود را در محل کار سپری می‌کنید، برای سلامت جسمی و روحی خود و کارکنان خود باید به تداوم نظافت شرکت خود اهمیت بیشتری بدهید. به همین جهت شرکت پارسه برتر در خدمات خود، خدمات نظافت شرکت را نیز مد نظر گرفته است.

خدمات سازمانی

_
pr2

گردگیری دفتر

گردگیری محل کار شما با استفاده از بهترین متریال و پیشرفته ترین تجهیزات

_
km-commercial-cleaning-process

نظافت راه پله

راه پله محل کار شما بیشترین رفت و آمد و تردد را دارد , پس زودتر و بیشتر کثیف می شود

_
خدمات آبدارچی و نظافتی

شست و شوی نما

شست و شوی نمای محل کار شما بدون داربست با بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین متریال

_
خدمات آبدارچی و نظافتی

شست و شوی کف

شست و شوی کف محل کار شما با استفاده از بهترین متریال و پیشرفته ترین تجهیزات

_