خدمات مراقبت از کودکان (بیبی سیتر) :

خدمات نگهداری و مراقبت از کودک و نوزاد در منزل

خدمات مراقبت کودکان (بیبیسیتر)

خدمات مراقبت از کودکان

یافتن خدمات نگهداری کودک مناسب برای نوزاد یا کودک خردسال­تان کار سختی به نظر می­رسد. به عنوان پدر و مادر، شما می­خواهید اطمینان حاصل کنید که کودک­تان در محیط خدمات نگهداری کودکی که سرگرم کننده، اموزشی و پرورشی است، ایمن و خوشحال است.

فرزند و خانواده­ تان را در نظر بگیرید

در حدود 70 درصد خانواده­ ها کودکان خردسال­شان را در مراکز روزانه­ ی خدمات نگهداری کودک می­گذارند. چه بخواهید مراقبت در منزل یا در یک مرکز مراقبتی را انتخاب کنید یا پیش دبستان یا منزل فرد دیگری را برای مراقبت از کودک­تان انتخاب کنید، در هر صورت باید راهنمایی­های خاصی را دنبال کنید تا مطمئن شوید خدمات نگهداری کودک­تان با کیفیت و حرفه­ای است.

از همه مهم­تر باید خلق و خو، علاقه­مندی­ها و بی­علاقگی­ها، سلامت، دلبستگی­ها و رفتار کودک خود را بشناسید. برای نوزاد زیر یک سال باید توجه و دقت خاصی به نیازهای پرورشی، نگهداری، غذایی و همچنین شخصی که می­خواهید در یک سال اول زندگی کودک­تان از وی نگهداری کند داشته باشید. در خدمات نگهداری کودکان بزرگ­تر، انجام بازی و یادگیری تعامل با سایر کودکان، کنجکاوی فکری و نیاز به توجه فردی باید مورد توجه قرار گیرد.

نیروی انسانی دائم و یا نیمه‌وقت خانم و آقا جهت مراقبت از کودکان

عادت غذایی :

عادت غذایی انسان ها از کودکی شروع میشود و این برنامه ادامه پیدا میکند ، مثلا اگر شخصی در کودکی تغذیه ای

برنجی داشته باشد در آینده هم همین رویه را ادامه میدهد و مزاج شخص با این نوع نغذیه سازگار شده است . لذا این موضوع می تواند نقش مهمی را داشته باشد در زندگی هر شخصی این موضوع برای کودکان نقش مهم تری را ایفا میکند .

نکات زیر را حتما به خاطر داشته باشید :

  1. تغذیه کودک بهتر است از سبزیجات باشد و کمتر از خوراکی های مضر استفاده شود
  2. اصلأ و یا به مقدار کمی از فست فود استفاده شود تا اسیب های گوارشی به کودک وارد نشود

مراقبت از کودکان

 

خدمات مراقبت از کودکان نیروی انسانی خانم و آقا کاردان و مجرب با مدرک آکادمیک جهت مراقبت از کودکان و نوزادان و نوجوانان برای نگهداری،

سرگرم کردن، رفتارهای آموزشی و کمک آموزشی بصورت روزانه و شبانه روزی و نیمه وقت.