خدمات خشکشویی (مبلمان و فرش) :

خشکشویی مبلمان

خدمات خشکشویی مبلمان و صندلی و فرش و حفظ تمیزی و زیبایی آن همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار و مسئولین شرکت ها است. یکی از مسائل مهم، شستشوی دوره ای مبل است. برای خشکشویی مبلمان ها باید به چند نکته مهم توجه کرد.

مبل هایی که با دستگاه قابل شستشو هستند

مهمترین سوالاتی که برای شما دوستان مطرح بوده این است که چه مبل هایی را میتوان با دستگاه های مبلشویی شست؟ تمامی مبل هایی که قسمت های پارچه ای دارند مانند تمام پارچه، چوب و پارچه ، فلز و پارچه (فرفوژه) و … قابل شستشو هستند. همچنین قسمت های چوبی یا فلزی و چرمی با دستگاه ها قابل شستشو نخواهند بود!

  • آیا ظاهر مبلمان بر روی قیمت شستشوی مبل تاثیرگذار است؟

    احتمالا برای شما سوال باشد که مبلمان من تمام پارچه است آیا باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنم؟ یا مبلمان من از نوع چپندر ( نوع خاصی از مبلمان) است آیا میتوانم مبلغ کمتری پرداخت کنم؟ یا صندلی ناهارخوری من به صورت نیمکت است هزینه آن چگونه محاسبه می شود؟ مبلمان هم دارای تشک و پشتی دوبل است آیا هزینه مجزا برای تشک ها باید پرداخت کرد؟ در پاسخ به این سوال ها باید گفت که شکل ظاهری مبلمان شما اهمیت خاصی ندارد! پایه قیمت گذاری که برای مبلمان تعیین شده است، یک دست مبلمان هفت نفره بدون تشک یا پشتی اضافه است.

مبل شویی و خشک کردن مبل ها

برای خشک کردن و از بین بردن کف های پاشیده روی سطح مبل از موتور مکنده دستگاه مبل شور استفاده می شود. همه آلودگی ها و کثیفی ها به همراه آب و کف با دستگاه مکش می شود و به مخزن مخصوصی که برای آب کثیف روی دستگاه مبل شور نصب شده، منتقل می شود.

تجربه کسی که مبل شویی با دستگاه را بر عهده دارد بسیار مهم است. نحوه صحیح شستشوی مبل و خشک کردن آن بستگی به مهارت کارگر مبل شور دارد. این دستگاه می تواند بخش زیادی از آب و رطوبت مبل ها را با موتور مکنده از بین ببرد و مبلمان به صورت تقریبا خشک شده تحویل داده می شود.

خشکشویی فرش ها

 خشکشویی فرش یکی از مهم ترین راه های نگهداری فرش و قالیچه و اثاثیه منزل شما می باشد. همه ی اعضای خانواده و هر گونه حیوانات خانگی به طور منظم بر روی فرش رفت و آمد می کنند, بنابراین گرد و غبار, کنه, مو حیوانات خانگی و غیره به تدریج به الیاف فرش نفوذ می نماید و سلامت شما را به مخاطره می اندازد.

خشکشویی فرش ها همیشه باید به طور منظم برای حفظ تمیزی فرش ها انجام شود. حتما بطور صحیح از فرش های خود مراقبت نمایید تا برای سالیان زیادی برای شما کارایی داشته باشند.

خدمات قالیشویی

برای درخواست خدمات خشکشویی (مبلمان و فرش) کافی است از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید.