بهترین روش برای شست‌وشو و تمیزی تشک‌ها ، خشکشویی تشک خوشخواب است. این روش با کمک دستگاه‌های پیشرفته صورت میگیرد که قصد داریم در این مطلب خدمات خشکشویی تشک خوشخواب در محل توسط شرکت پارسه برتر را پرداخته و مزایای آن را معرفی کنیم.

خشکشویی تشک خوشخواب
خشکشویی خوشخواب

خدمات خشکشویی تشک خوشخواب

انجام نظافت بخش‌های خانه یک موضوع مهم در یک زندگی مناسب همراه با سلامتی است. از این رو یکی از بخش‌های پر مصرف و مهم خانه تشک تخت خواب است. نظافت و شستشوی تشک خوشخواب الزام داشتن سلامت روحی و جسمی هر فرد است.

البته شستشوی تشک خوشخواب یک کار پرتکرار نیست و پیشنهاد می‌کنیم در صورت مصرف عادی سالانه یک یا دو بار این نظافت را انجام دهید. بهتر است این کار را به عنوان خدمات شستشوی تشک تخت خوشخواب به مجموعه‌ای پارسه برتر بسپارید تا بصورت کامل و عمیق این شستشو انجام شود.

شستشوی تشک خوشخواب در منزل

شرکت پارسه برتر خدمات شستشو و خشکشویی تشک خوشخواب در منزل انجام می‌دهد. این خدمت توسط دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد.

برای انجام شستشو قبل از هر اقدامی تمامی ملحفه‌ها و روتختی‌ها جدا شده و توسط ماشین لباسشویی در آبی گرم شسته می‌شود.

سپس با استفاده از جاروبرقی نظافت روی سطح تشک خوشخواب انجام می‌شود.

در مرحله بعد با کمک مواد لکه‌بر مخصوص، شامپو و مواد سازگار با جنس و متریال تشک خوشخواب تمامی بخش‌های تشک شسته خواهد شد.

برای شستشو کامل با کمک دستگاه پولیشر توسط برش نرم و همچنین بکار بردن مواد شونده بر روی تشک خوشخواب اسپری شده و هم‌زمان توسط فرچه شستشو و خوشکشویی خوشخواب انجام می‌شود.

این اقدمات خوشکشویی در منزل به دفعات تکرار شده تا تمامی سطح و لکه‌ها پاک شده و اثر از آنها بجا نماند.

در مرحله آخر خشکشویی در منزل توسط دستگاه مکنده قوی تشک خوشخواب را از تمامی کف‌ها، مواد شوینده و مایعات موجود در تشک کشیده می‌شود.

در این مرحله حدود 90 تا 95 درصد از رطوبت تشک خوشخواب جذب دستگاه شده و باقی رطوبت در طی چند ساعت تبخیر خواهد شد.

پس از خشکشویی تشک خوشخواب در منزل پیشنهاد می‌شود تشک در محیطی قرار گیرد که هوا در حال گردش باشد و اگر نور خورشید هم باشد سریعتر خوشک خواهد شد.

شستشوی تشک در منزل
بخارشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب با بخارشوی

برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل تشک خوشخواب می‌توان از روش شستن با بخارشوی استفاده کرد.

این روش با کمک اسپری مواد شوینده و بخارشوی از فاصله بیشتر سطح تشک خوشخواب را پاک و تمیز کرده و از نفوذ مایعات به داخل آن جلوگیری کنید.

با استفاده از دستگاه بخارشوی مدت زمان خشک شدن تشک خوشخواب کمتر می‌شود.

نحوه شستن و خشکشویی تشک تخت فنردار

عموما تشک‌های مصرفی از دو نوع فومی و تشک فنردار هستند. برای خشکشویی تشک تخت فنردار این نکنه باید در نظر گرفته شود که به هیچ وجه آب به داخل تشک نفوذی نداشته باشد.

زمانی که رطوبت و آب به داخل تشک فنردار نفوذ کند عاملی خواهد شد برای زنگ زدگی فنر‌ها و در نهایت کارایی فنرها کاهش پیدا می‌کند.

در شستشوی تخصصی تشک فنردار باید توجه داشت از مواد شوینده و آب بسیار کمی استفاده شود به همین دلیل شستشوی تشک فنردار نیازمند اجرای خدماتی با دقت بیشتر و مواد بهتری است.

خشکشویی تشک فنردار
قیمت خشکشویی تشک خوشخواب

هزینه و قیمت شستشوی تشک تخت خواب چقدر است؟

قیمت شستشوی تشک تخت خواب با لحاظ کردن موارد و فاکتورهای متنوعی مشخص می‌شود.

از این موارد می‌توان به مواردی چون نیازمند بودن به شستشوی تشک و از بین بردن حشرات و یا لکه‌ها است. همچنین تعداد تشک‌های خواب نیز تاثیرگذار است. برای مثال شتشوی یک تشک قیمت متفاوتی نسبت به شستشوی چندین تشک دارد.

یکی دیگر از این عوامل روش‌ها، متدهای شستشو و مواد مصرفی در شستشوی تشک‌های خوشخواب است.

برای اطلاع دقیق‌تر می‌توانید از طریق تماس تلفنی و مشاوره با کارشناسان پارسه برتر از قیمت شستشوی تشک تخت خواب مطلع شوید و درخواست دریافت خدمات را ثبت کنید.

شستشوی خوشخواب در تهران و حومه

شرکت خدماتی پارسه برتر مفتخر است در تمامی مناطق تهران و حومه امکانات و خدماتی از جمله خشکشویی تشک خوشخواب در محل را ارائه می‌‌دهد.

برای دریافت خدمات شسشتوی تشک کافیست توسط شماره تلفن‌های ثبت شده در وبسایت با کارشناسان مجموعه پارسه برتر تماس گرفته و علاوه بر مشاوره و دریافت قیمت شسشوی خوشخواب ثبت درخواست خدمات کرده و در اولین فرصت در منزل یا محل کار خود از خدمات ما بهره مند شوید.

شستشوی تشک خواب در تهران