خدمات خشکشویی مبلمان

تمیزی و بدون لکه بدون مبلمان همیشه یکی از نکات بسیار مهم برای مبلمان است. مبل ها بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض آلودگی های زیادی هستند. امروزه دستگاه های مخصوص شستشوی مبل امکان خشکشویی مبلمان در منزل را به راحتی فراهم می کند.  خدمات خشکشویی مبل باید توسط نیروهای کاربلد مبلشویی و دستگاه‌های مخصوص انجام گیرد.  مهارت و تجربه نیروی خدماتی و تجهیزات شستشوی مبل دو عنصر مکمل و مهم جهت انجام خدمات با کیفیت مبلشویی است.

جهت شستشوی مبلمان از دو دستگاه مخصوص استفاده می شود.  یک دستگاه مخصوص شستشو و دستگاه دیگر مخصوص خشک کردن مبلمان است. استفاده از دستگاه های مخصوص مبلشویی ازاهمیت بالایی برخوردار است تا پارچه و یا قسمت های چوبی مبلمان آسیب نبینند. در چنین حالتی است که نه تنها به مبل شما آسیبی وارد نخواهد شد، بلکه به دلیل شستشوی اصولی و استاندارد هم به زیبایی و هم به عمر مفید مبلمان اضافه می‌شود.

خدمات خشکشویی صندلی

یکی دیگر از خدمات پارسه برتر در منزل شستشوی انواع صندلی ها می باشد. شستشوی صندلی فقط مخنص صندلی های نهار خوری نیست بلکه شامل تمام صندلی های اداری، صندلی های رستوران و صندلی انواع ماشین می باشد. صندلی ها علاوه بر کاربردی که دارند جزء اشیاء تزئینی عالی ادارات و منازل بشمار میروند و زیبایی خاصی را به خانه یا محل کار شما میبخشند. خدمات خشکشویی پارسه برتر جهت شستن صندلی ها با دستگاه توسط افراد متخصص و از مواد شوینده متناسب و مخصوص و همچنین با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مواد شوینده ای که برای شستشو و خشکشویی صندلی استفاده می شود ترکیبی از شامپوی مخصوص، مواد لکه بر و مواد از بین برنده بو است که سازگاری کامل با جنس صندلی های شما را دارد.

شستشوی مبلمان  پارچه‌ای و صندلی

مبل شویی در تهران شکل و شمایل دیگری پیدا کرده است. دیگر شستشو به شیوه های قدیمی چندان مرسوم نیست. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه های قالیشویی خدمات مبل شویی وشستشوی مبل را به مشتریان عرضه می دارند. شرکت های خدماتی- نظافتی از دستگاه مبل شور برای خشکشویی مبل در منزل استفاده می کنند. از دستگاه هایی مخصوص که به صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می باشند که زمان مبل شویی و تحویل را به حداقل می رسانند. شستشوی مبل در منزل یکی از خدمات نظافتی مهم و ضروری در شهر تهران است. به خصوص که آلودگی هوا مزید بر این علت شده که مبلمان در منزل با گرفتن دوده و آلودگی موجود در هوا زود به زود کثیف شده و نیاز به شستشو دارند.

پارچه های رو مبلی از جنس متفاوتی هستند برخی از پارچه ها حساسیت بیشتری دارد. همچنین شستشوی مبلمان رنگ روشن با پارچه ظریف نیاز به دقت بیشتری دارد. خشکشویی مبلمان بهترین طریقه شستن مبل است که موجب کدر شدن پارچه رنگ روشن مبلمان نمی شود و کیفیت رویه مبل را به خوبی حفظ می کند.

خدمات خشکشویی مبلمان در منزل ( تهران )

خدمات خشکشویی مبلمان  و حفظ تمیزی و زیبایی آن همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار است. خدمات خشکشویی مبلمان با دستگاه یکی از خدمات ویژه شرکت پارسه برتر می باشد که از نیازهای خیلی مهم همشهریان عزیز در تهران است. مبل شویی در منزل با دستگاه ازجمله خدماتی است که مخصوص فصل خاص و یا آخر سال نیست. بلکه هر زمان که بخواهید می‌توانید از سرویس مبل شویی در منزل استفاده کنید.

خدمات مبل شویی که با دستگاه مخصوص انجام می شوند نه تنها به مبل آسیب نمیرسانند، بلکه با از بین بردن آلودگی ها و گرد و غبار جلوه ی زیبایی به آن میبخشند و طول عمر مبل شما را افزایش میدهند. یه علاوه شستشوی مکانیزه مبل ها در زمان بسیار کمی انجام می شود بنابراین با استفاده از خدمات خشکشویی مبل میتوانید در انرژی هم صرفه جویی کنید.

مزایای اسنفاده از خدمات خشکشویی مبلمان پارسه برتر در تهران:

  •  با دستگاه های مدرن روز  انجام می شود
  • استفاده از شامپو و لکه برهای بسیار قوی
  • ارائه خدمات توسط پرسنل باتجربه و کاربلد
  • تضمین کیفیت خدمات
  • خدمات خشکشویی مبلمان پارسه برتر دارای ضمانت می باشد