استخدام پارکبان در تهران موضوعی است که به عنوان یک خدمت توسط شرکت پارسه برتر ارائه می‌شود که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

پارکبان کیست؟

اگر چه گاهی زمان‌ها پارکینگ‌ها و محیط‌های پاک اتومبیل توسط نیروی‌های انتظامی کنترل می‌شود، در بیشتر شهر‌ها و استان‌ها از پارکبان را برای اجرا و نظم پارکینگ‌های حاشیه کمک گرفته می‌شود. برای سمت شغلی پارکبان شرایط مورد نیاز در مناطق مختلف متفاوت وجود دارد.  عموما داشتن مدرک دیپلم و گواهینامه راهنمایی و رانندگی مورد نیاز است.

فرد پارکبان باید تسلط کافی بر قوانین پارک در حاشیه خیابان و پارکینگ‌های عمومی را داشته باشد و در آزمون‌های سنجش خدمات پارکبانی که توسط دولت برگزار می‌شود حضور به عمل بیاورد و گواهی مربوطه را کسب نماید

استخدام پارکبان در تهران
نگهبان ساختمان تجاری

استخدام پارکبان و نگهبان در تهران

در شهر بزرگی چون تهران کمتر کسب و کاریست که نیاز به نگهبان نداشته باشد. نگهبانی کار ساده ای نیست . استخدام نگهبان نیز کاری چالش‌ برانگیز است. استخدام نگهبان در تهران معمولا با چالش‌های  بیشتری همراه است.

وظیفه اصلی نگهبان مراقبت از کسب و کار شماست؛ بنابراین نباید ضرورت نگهبانی و نگهبان را نادیده بگیرید. اولین موردی که باید در استخدام نگهبان در تهران در نظر بگیرید این است که آیا این فرد قابل اعتماد است؟ اگر نگهبان شما قابل اعتماد نباشد پس چه کسی در کسب و کار شما باید قابل اعتماد باشد؟

مورد بعد توانایی جسمی و روحی است. این مورد از آن جهت اهمیت  دارد که  کار نگهبانی گاها  با مخاطراتی همراه است. اگر نگهبان توانایی مقابله با این شرایط را نداشته باشد، برای این کار مناسب نیست.

اگر از شرکت قابل اعتمادی اقدام به استخدام نگهبان در مهارت برای کسب و کار خود کنید تا حد زیادی می‌توانید از سلامت و قابل‌اعتماد بودن فرد مورد نظر آسوده خاطر باشید. شرکت پارسه برتر سالهاست سابقه درخشانی در زمینه استخدام نگهبان در تهران دارد و کار اعزام نگهبان  برای ده‌ها موسسه و ساختمان مسکونی و تجاری را برعهده گرفته است.

استخدام پارکبان برای رستوران و فست فود

رستوران‌های که دارای پارکینگ هستند به دنبال استخدام پارکبان برای رستوران و فست فود خود هستند تا به وضع ترافیک و نظم ماشین‌های مربوط به رستوران کمک کند. رستوران‌های فاقد پارکینگ هم به همکاری نیاز دارند تا با هدایت ماشین مشتریان  از ایجاد ازدحام و ترافیک جلوی رستوران جلوگیری کند.

استخدام پارکبان برای رستوران و فست فود بسیار مهم است از آن جهت که این عزیزان مسقیما با مشتریان در ارتباط هستند و می‌توانند روی برند و کسب وکار شما اثرگذار باشند.

هر رستوران برای کار و ادامه حیات خود به غیر از غذای خوب باید تجربه خوبی برای مشتری ایجاد کند. قسمتی از این تجربه خوب را عزیزان پارکبان در ذهن مشتری ایجاد می‌کنند به همین دلیل است که  نباید در استخدام آنها سهل‌انگاری کرد.

پس در استخدام پارکبان برای رستوران و فست فود قبل ازهر چیزی باید به این نکته توجه کرد که پارکبان چه قدر در کار و برخورد با مشتری حرفه‌ای عمل می‌کند و پس از آن باید به این نکته توجه کرد که آیا در کارش مهارت لازم را دارد و می‌تواند این کار به خوبی انجام دهد.

شرکت پارسه برتر سالهاست در استخدام و اعزام پارکبان برای رستوران و فست فود سابقه درخشانی دارد و می‌تواند به کسب و کارها در رسیدن به اهدافشان یاری برساند.

خدمات نگهبانی پارسه برتر
تامین نیروی نگهبان

شرکت پارسه برتر ارائه دهنده خدمات پارکبانی و نگهبانی

شرکت‌ها ، موسسات، ساختمان‌های مسکونی و اداری زیادی هستند که برای حفظ  و ارتقای نظم و امنیت ساکنان، کارکنان و اموال خود نیاز به خدمات نگهبانی و پارکبانی دارند. از طرف دیگر شرکت‌های پارکبانی بسیاری هستند که خدمات پارکبانی و نگهبانی ارائه می‌دهند.

کار نگهبان و پارکبان تنها حفاظت از اموال و ایجاد نظم نیست. یک نگهبان و پارکبان با افراد مختلفی در ارتباط است و علاوه بر مهارت باید انسان قابل اعتماد، مسئولیت‌پذیر و متعهد باشد از این رو باید در استخدام آن دقت کرد.

یکی از راه‌های استخدام نگهبان و پارکبان شرکت‌های پارکبانی هستند. استخدام پارکبان و نگهبان از طریق این شرکت‌ها از آن جهت اهمیت دارد که به شما این اطمینان را می‌دهد که فردی را که استخدام کرده‌اید از مهارت وتعهد کافی برخوردار است.
شرکت پارسه برتر سالهاست درزمینه خدمات نگهبانی و پارکبانی فعالیت می‌کند و در این زمینه آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان می‌باشد.

 

 خدمات پارکبانی و نگهبانی برای مجتمع تجاری

هدف اصلی استخدام نگهبان و ارایه خدمات پارکبانی و نگهبانی برای مجتمع تجاری ایجاد امنیت و حفاظت از منطقه تجاری است. کنترل رفت و آمد، حفاظت از اموال، پاسخ گویی به مشتریان، هدایت مشتریان و ارباب رجوع  نیز از وظایف نگهبان مجتمع تجاری است. علاوه بر آن یک نگهبان باید بتواند از منابع امنیتی که شامل دوربین مداربسته یا موارد دیگر است،  به طور موثر استفاده  کند و در صورت لزوم به حادثه  واکنش فوری نشان دهد.

برخی مراکز تجاری مثل رستوران‌ها، ورزشگاه‌ها، پاساژها با رفت و آمد و تردد ماشین همراه هستند. این رفت و آمد باعث ایجاد اختلال در کسب و کار می‌شود، این نوع مجتمع‌های تجاری به پارکبان نیاز دارند تا از ایجاد ترافیک جلوگیری کنند.

بنابراین خدمات پارکبانی و نگهبانی برای مجتمع تجاری نیاز اصلی  اکثر کسب و کارهاست. نکته اصلی اینجاست که این افراد باید واجد شرایط، آموزش دیده و دارای مجوز باشند واستخدام این افراد را  به عهده  مراکز دارای مجوز که سابقه همکاری با ده‌ها مراکز تجاری موفق داشته‌اند، گذاشته شود.

شرکت پارسه برتر در استخدام و به کارگیری پارکبان و نگهبان برای مجتمع تجاری سابقه چندین ساله دارد و می‌تواند به کسب و کارها در رسیدن به اهدافشان کمک کند.

خدمات نگهبانی در ساختمان اداری