خدمات نظافت مجتمع تجاری

نظافت مجتمع تجاری از جمله خدمات شرکت پارسه برتر است . این نوع خدمات معمولا در ابعاد و مساحت بزرگ انجام می‌شود.

طبیعی است نظافت و تمیزی یک مجتمع تجاری عامل تاثیرگذاری در افزایش ورود افراد و همچنین افزایش ارزش مجتمع تجاری خواهد شد. در واقع می‌توان گفت عاملی بر افزایش رونق کسب و کارها نیز هست.

به همین منظور مدیران یک مجتمع و صاحبان کسب‌و‌کارها برای دریافت خدمات نظافت مجتمع تجاری خود برنامه ریزی دوره ای دارند تا علاوه بر تمیزی مجموعه دچار دردسر هماهنگی‌های لازم و اعتماد با افراد را نیز نداشته باشند.

مجموعه پارسه برتر با تجربه چندین ساله و همکاری که با چندین مجتمع تجاری در سطح شهر تهران داشته و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کاد مجرب آماده خدمت رسانی در این حوزه است.

خدمات نظافت مجتمع تجاری
خدمات نظافت مجتمع مسکونی

خدمات نظافت مجتمع مسکونی

یکی دیگر از شاخه های نظافت مجتمع، ساختمان‌های مسکونی است.  نظافت مجتمع مسکونی و همچنین شهرک‌های مسکونی، بخشی از خدمات شرکت پارسه برتر بوده که در این زمینه با ثبت سفارش‌های متعدد و قرارداد‌های طولانی مدت توانسته موفقیت چشم‌گیری در کسب اعتماد را داشته باشد.

در نظافت مجتمع مسکوانی موارد مختلفی وجود دارد که علاوه بر نظافت، کسب رضایت اهالی ساکن در مجتمع را نیز بدست آورد. اتفاق نظر اعضای ساختمان، میزان سرویس‌های مد نظر از جمله حجم کار نظافت و تعداد افراد که به عنوان نیروی کار نظافت حضور دارند، متراژ محیط، عدم تولید آلودگی صوتی ، عدم آسیب به ساختمان و … از عوامل تاثیرگذار است.

خدمات نظافت مجتمع برج

با تغییری که در سبک زندگی انسان‌ها با توجه به افزایش جمعیت بوجود آماده، عاملی شده تا تعداد برج‌ها در مناطق شهری افزایش پیدا کنید.

این افزایش برج‌ها نیازمندی به خدمات نظافت مجتمع برج را نیز بدنبال دارد. همچنین این نکنه قابل ذکر است که تفاوت در نظافت برج‌های اداری به نسبت برج‌های مسکونی وجود دارد و لیست انجام خدمات نظافتی آن نیز متفاوت است.

بطور کلی نظافت برج بدلیل رفت و آمد بیشتر نیازمند دریافت خدمات نظافت بصورت دوره‌ای با فاصله زمانی کمتر است.

با توجه به گستردگی کار ، رفت و آمد در برج و اهمیت پاکیزگی و سلامت نیازمند آن است خدمات نظافت برج توسط یک تیم مجرب و با استفاده از دستگاه انجام شود.

همچنین علاوه بر موارد فوق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی نیز مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

در همین راستا نظافت مجتمع و برج به بخش‌هایی از جمله نظافت فضای سبز و محوطه،

  • نظافت فضای سبز برج و محوطه
  • نظافت ورودی ساختمان
  • نظافت نمای برج
  • نظافت لابی برج
  • نظافت راهرو و راه پله برج
  • نظافت آسانسور
  • نظافت پارکینگ برج ها
خدمات نظافت برج
نظافت مجتمع

نکاتی برای دریافت خدمات نظافت مجتمع تجاری و مسکونی

اگر تصمیم دارید خدمات نظافت را برای مجتمع تجاری و مسکونی تحت مدیریت خود بگیرید چند نکته را در نظر بگیرید.

انتخاب یک شرکت و تیم متخصص همراه با دستگاه‌های پیشرفته نظافتی، استفاده از مواد شوینده مناسب و با کیفیت، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی صحیح و مناسب برای اجرای نظافت جهت کاهش تداخل رفت و آمد با محل نظافت و… .

نظافت مجتمع نوساز تجاری، مسکونی برای تحویل

یکی از زمان‌هایی که نیاز به نظافت یک مجتمع تجاری یا مسکونی وجود دارد، نظافت مجتمع نوساز در زمان تحویل است. خدماتی همچون نظافت شیشه‌های بیرونی ساختمان، کفسابی سنگ و نظافت راه پله و… است.

برای اجرای نظافت مجتمع مسکونی و تجاری شرکت پارسه برتر با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و کادری مجرب و متخصص این خدمت را اجرا خواهد کرد.

نظافت مجتمع نوساز تجاری، مسکونی برای تحویل
قیمت نظافت مجتمع

قیمت نظافت ساختمان و ارائه خدمات‌

برای تعیین قیمت نظافت ساختمان و خدمات نظافتی نیاز هست کارشناس پارسه برتر با توجه به مساحت ساختمان، نوع خدمات، میزان مواد مصرفی و … را بررسی کند.

شما می‌توانید برای سپردن خدمات نظافت مجتمع و ساختمان مشاوره‌ای با کارشناسان پارسه برتر تماس گرفته و از قیمت و هزینه آن مطلع شوید.