خشکشویی تشک پنبه ای

خشکشویی تشک پنبه ای

امروزه استفاده از تشک خوشخواب و طبی در میان اقشار مختلف جامعه بیش از پیش رواج یافته است و حفظ پاکیزگی، سلامت و دوام آن چالش همیشگی کاربران بوده است. خشکشویی تشک پنبه ای و تشک تخت و خواب جزو خدماتی است که ضرورت بالایی دارد. چرا که در صورت شست و شوی پارچه رویه تشک ابر و فوم پرکننده تشک نیز در اثر جذب رطوبت کاهش حجم داده. و پس از چند مرتبه شست و شو حالت اولیه خود را از دست می دهد. و تشک اصطلاحاً افت کرده و فنرهای آن نمایان می شود. خشکشویی انواع تشک های خوشخواب در محل با دستگاه بدون جا به جایی و کثیف کاری انجام می شود.

شستن تشک های تخت به دلیل کثیف شدن و لکه دار شدن و با جذب سلول های پوست مرده، عرق، لکه ها و گرد و غبار با وجود داشتن ملحفه سالی دو بار در منزل نیاز به شستشو دارد. چرا که در صورت آلودگی می تواند آثار جبران ناپذیری به پوست رسانده و به دلیل برخورداری از دمای مناسب، محل مطلوبی برای رشد انواع باکتری و قارچ می باشد. در فرایند شستشوی تشک چون تماس طولانی مدتی با پوست بدن دارد باید وسواس ویژه ای به خرج داد.

دلایل نیاز به شستشوی تشک پنبه ای

  •  وجود ساس روی تشک ها و لایه های آن سبب ایجاد مشکلات و التهابات پوستی خواهد شد.
    •   وجود و تجمع موجودات ریزی به نام مایت که نوعی از کنه سان ها است باعث به خطر افتادن سلامت افراد و بروز حساسیت های مختلف و بیماری آسم می شود. شستشوی تشک روش مناسبی برای از بین بردن و جلوگیری این حشرات است.
    •    دلیل دیگه ای که شستشوی تشک را ضروری می کند، وجود انواع لکه است. با شستشوی صحیح می توان این لکه ها را به راحتی از روی تشک از بین برد.
    •    ریخته شدن و تجمع سلول های مرده پوست روی تشک دلیل بسیار مهم است که می تواند منبع تغذیه موجوداتی همانند انواع باکتری ها، ویروس و قارچ های بیماری زا باشد. بنابراین شستشوی تشک موجب زدودن سلول های مرده پوست و جلوگیری از تکثیر این میکروب ها می شود.
    •   تعریق بدن هم از دبگر دلایلی است که مجبورمان می کند تشک خود را بشوییم. تعریق بدن باعث آلودگی و کثیف شدن تشک می شود و محل مناسبی را برای رشد و تکثیر انواع باکتری ها فراهم می کند. که شستشو و ضد عفونی کردن تشک از کثیفی آن جلوگیری می شود.

مراحل شستشوی تشک پنبه ای با دستگاه 

شستشوی تشک با دستگاه به شرح زیر است:
•    در ابتدا روکش ها یا ملحفه ها را از تشک جدا کرده و آن ها را در داخل ماشین لباسشویی بگذارید. اندکی دمای آب بالا باشد و پودر شستشو هم از نوع باکیفیت استفاده شود؛ تا آلودگی ها و کثیفی ها به طور کامل پاک شود.
•    سپس مرکز پارسه برتر با اعزام پرسنل مجرب به محل، سطح تشک را با استفاده از جارو برقی، جارو کرده و پس از آن با دستگاه مخصوص مواد شوینده را که با الیاف تشک هم سازگار است را بر روی تشک می کشند تا هر گونه لکه و آلودگی از روی آن زدوده شود.
•    در مرحله سوم هم سطح تشک خشک می کنند که برای این کار از دستگاه های مکش بسیار قوی استفاده خواهد شد. به اینصورت که آب آلوده و کف روی سطح تشک را جذب می کند که چیزی در حدود 90 درصد آن خشک شود. باقی می ماند هم در عرض 4 تا 5 ساعت به طور کامل خشک می شود.

خشکشویی تشک پنبه ای

شستشوی تشک پنبه ای با دستگاه های مخصوص 

شستشوی تشک پنبه ای به صورت غیر حرفه ای در منزل باعث می شود که چرک با رسیدن آب و رطوبت بیشتر در بافت تشک پخش شود که اینکار باعث بدتر شدن مشکل می شود. ضرر بعدی برای تشک های فنر دار است که رسیدن رطوبت به فنرها و اتصالات فلزی داخل تشک موجب زنگ زدن و خرابی ان ها خواهد شد. بنابراین بهتره است ریسک نکنید و کار را به کاردانش بسپارید.

در همبن راستا همیاران ما به منزل شما میایند و با شوینده های مخصوص و درجه یک همراه با دستگاه سابنده تشک شمارو تمیز شستشو می دهند. بعد از اینکه لکه های قابل پاک شدن را از بین بردن سطح تشک را به وسیله دستگاه های وکیوم آبگیری کرده تا آب کثیف و چرک از داخل تشک خارخ شود. این گونه تشک شما کامل تمیز شده و تمام کثیفی ها ازبین خواهند رفت.

چرا پارسه برتر را انتخاب کنیم؟

گاهی لکه ها قدیمی تر و در عمق تشک نفوذ کرده اند. یا شاید برای پاک کردن آنها از مواد شوینده نامناسبی بکار برده شده، در این صورت دیگر این کار آنقدرها آسان نیست. شستشوی تشک با آب هم از عمر مفید تشک کم می کند، زیرا آب و رطوبت دشمن اصلی سلامت تشک است.
ما به شما خدمات شستشوی پارسه برتر را پیشنهاد می کنیم.
•  شرکت پارسه برتر، کار را با اعزام افراد زبده و متخصص برای شما آسان می نماید.
•  کار شستشوی تشک توسط افراد پارسه برتر با استفاده از دستگاه های مکانیزه بسیار قوی انجام می شود.
•  فرآیند تمیز کردن و از بین بردن لکه و دیگر آلودگی ها بدون استفاده از آب انجام می شود.
•  از وکیوم های مناسب و قوی جهت از بین بردن هر گونه جرم، آلودگی، لکه های مختلف و گرد و غبار استفاده می شود.
•   از بهترین شوینده های خارجی استفاده می شود.
•    با خشکشویی پارسه برتر نگران خشک شدن تشک و بوی آزار دهنده آن نباشید.
•    خشکشویی در مدت زمان کم انجام گرفته و در عرض 2 یا 3 ساعت، تشک قابل استفاده است.

با خدمات پارسه برتر، تشکی پاکیزه و دور از هرگونه آلودگی، عاری از هر بوی آزاردهنده و البته خشک به تمیزی روز اول تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در دنیای مدرن و کلاسیک امروز با مشغله های کاری زیاد، زمان و استفاده بهینه از آن بسیار مهم است. به همین خاطر استفاده از کالای خواب مناسب با  شستشوی آسان و درست در بازه زمانی کم توسط افراد متخصص، این امکان را فراهم می آورد که ضمن تجربه خوابی راحت و آرام در وقت صرفه جویی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *