نظافت استخر

داشتن یک استخر در خانه به شما این فرصت را می‌دهد که در هر زمانی که می‌خواهید با خانواده و دوستان خود از آن لذت ببرید. با این حال، مسئولیت نظافت و شستشوی استخر با خود را دارد که اکثر دارندگان استخر برای انجام آن بیش از حد مشغول هستند.
تمیز کردن استخر یک کار بسیار خسته‌کننده است و زمان زیادی از شما می‌گیرد.
خدمات نظافت استخر گزینه‌ای را برای نگهداری منظم به شما ارائه دهد. شما می‌توانید نظافت شستشوی استخرتان را طبق ترجیح‌تان برنامه ریزی کنید.
اگر با خدمات سرویس دهنده نظافت توافق کنید می‌توانند به طور منظم برای نظافت استخر بیایند حتی اگر خارج از شهر باشید.

نظافت و شستشوی استخر

چرا نظافت و شستشوی استخر مهم است؟

کم‌ترین چیزی که از نظافت و شستشوی استخر انتظار میرود این است که آب استخر شفاف و تمیز باشد که نشان‌دهنده محیطی به ظاهر عاری از میکروب است. آب کثیف می‌تواند سلامت شما، خانواده و دوستان شما را به خطر بیاندازد. برای رسیدن به سلامتی استخر هم باید خود استخر تمیز باشد و هم آب استخر ضد عفونی شود.
یک استخر کثیف محل خوبی برای رشد انواع میکروب‌ها و قارچ‌هاست و می‌تواند باعث بروز بیماری‌های پوستی شود.

چند بار یکبار باید استخرم را تمیز کنم؟

توصیه می‌شود استخرها حداقل یک بار در هفته تمیز شوند، به خصوص در تابستان که بیشتر از آن استفاده می‌شوند.

نظافت و شستشوی استخر

نشانه‌هایی که نشان می‌دهد نیاز به یک سرویس تمیز کردن استخر حرفه‌ای دارید

تمیز نگه داشتن استخر ترکیبی از توجه به جزئیات و داشتن ابزار مناسب برای انجام کار است. متأسفانه، همه افراد وقت یا منابع کافی برای نظافت و شستشوی استخر ندارند به همین علت تمیز کردن استخرشان را به تاخیر می‌اندازند. به هر حال نشانه هایی وجود دارد که نشان می‌دهد استخر شما به نظافت حرفه‌ای نیاز دارد

رنگ آب

یکی از آشکارترین نشانه‌هایی که نشان می‌دهد استخر شما باید تمیز شود، تغییر رنگ آب است. هنگامی که آب شما به درستی یا به طور مکرر با ترکیب مناسبی از محصولات تصفیه نشود، آب می‌تواند جلبک یا سایر آلاینده‌هایی را ایجاد کند که بر رنگ تأثیر می‌گذارند. هر نوع تغییر رنگ آب غیر از شفاف نشان می‌دهد استخر شما به نظافت حرفه‌ای نیاز دارد.

حشرات

باکتری‌ها تنها موجوداتی نیستند که در آب آلوده زندگی می‌کنند. حشرات نیز به آب آلوده تمایل دارند و گاهی اوقات به طور تصادفی در داخل آب می‌افتند. حشراتی مانند پشه‌، سوسک‌های آبی، کنه‌های قرمز ریز استخر و غیره در استخر نشان‌دهنده این است که نظافت و شستشوی استخر شما ضروری است.

نظافت استخر

تحریک چشم و پوست

اگر در حال شنا چشمان خود را زیر آب باز نگه دارید، سوزش جزئی پوست و چشم طبیعی است. ولی اگر دچار بیماری‌های پوستی، بثورات پوستی و واکنش‌های جدی پوست و چشم می‌شوید. نشان دهنده واکنش‌های منفی به آب استخر آلوده است، به‌ویژه زمانی که آب استخر سالم نباشد یا از نظر شیمیایی متعادل نباشد.

جرم

تجمع مواد معدنی و جرم در کاشی استخر، سنگ، فایبرگلاس و سایر سطوح سخت استخر نشان‌دهنده این است که استخر شما به نظافت حرفه‌ای نیاز دارد.

حباب یا کف در آب

حباب‌ها یا کف روی سطح آب یک هشدار است و نشانه آلودگی است و به این معنی است که استخر شما دارای کشش سطحی قوی است که ناشی از موارد زیر است.

  • آلودگی‌هایی مانند ضد آفتاب، لوسیون و/یا صابون
  • غلظت بالایی از باکتری‌ها و میکروب‌های سطحی
  • عدم تعادل شیمیایی (داشتن مواد شیمیایی بسیار زیاد یا خیلی کم)

چرا به سرویس نظافت و شستشوی استخر حرفه‌ای نیاز دارم؟

نظافت و شستشوی استخر چیزی بیشتر از بین بردن زباله‌ها و نظافت عادی است. تکنسین‌های استخر ما از یک فرآیند بسیار دقیق پیروی می‌کنند که به تعادل مواد شیمیایی شما و حذف آلاینده‌ها و محرک‌ها برای کاهش مشکلات کمک می‌کند.

نتیجه گیری

نظافت و شستشوی استخر وقت گیر است ولی اگر استفاده از استخر آلوده ممکن است مشکلات پوستی و بیماری به همراه بیاورد، میتوانید از سرویس دهنده‌های خدمات شستشو و نظافت کمک ب که میتوانند این کار را برای شما به صورت تخصصی انجام دهند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *