نماشویی با طناب

نماشویی با طناب : امروزه با وجود آلاینده های موجود در هوا، گرد و غبار و هم چنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدنشان به مرور زمان، لزوم شست و شوی دوره ای نمای ساختمان ها احساس می گردد. از سوی دیگر تمیز کردن پنجره های ساختمان های تجاری در سراسر دنیا یک کار به نسبت سختی است. در این مواقع ساختمان ها نیاز دارند توسط متخصصین حرفه ای و مجرب رسیدگی شوند. نماشویی به مجموعه روش های شستشو و نظافتی انواع سطوح عمودی ساختمان که متشکل از متریال های گوناگون و اشکال مختلف است گفته می شود.

نماشویی با طناب

نماشویی با طناب راپل نیازمند توانایی و مهارت خاصی می باشد و نحوه گره زدن، پایین آمدن از ساختمان و همچنین شست و شوی نما را باید به متخصصین سپنتامهر بسپارید. نماشویی با طناب عبارت است از مولفه هایی نظیر افزایش سطح دسترسی به نما، سرعت بخشیدن به پروسه شستشو و کاهش هزینه های اضافی. در استفاده از راپل جهت تمیز کردن پنجره ها، تکنیک های مورد استفاده فقط مختص افراد بسیار ماهر و باتجربه است که آموزش دیده اند و می دانند برای ایمن ماندن و انجام کار موثر باید چه اقداماتی انجام دهند.

با ورود راپل، صنعت نماشویی دچار تحولی بزرگ گردید که همه روزه بر اهمیت و جنبه های آن افزوده می گردد. نماشویی علاوه بر ایجاد نمای زیبا ظاهری برای ساختمان، لایه اسیدی و آلودگی ها را از روی نمای ساختمان می زداید و باعث می شود که نمای ساختمان بیش از اندازه دچار آسیب نشود.

نماشویی با طناب چگونه انجام می شود؟

در نماشویی ساختمان با طناب بمنظور حفظ امنیت از دو ست طناب استفاده می گردد که این طناب ها دارای نقطه اتصال جداگانه برای خط سواری و خط ایمنی می باشند. خط سواری طنابی است تمام وزن شما را نگه می دارد. بسیاری از متخصصان پیشرفته در زمینه نماشویی در واقع طناب ها را دو برابر کرده و با هم گره می زنند. مطمئناً شما می توانید این کار را با تعداد زیادی طناب اضافی در مقابل آنچه برای رسیدن به زمین نیاز دارید، انجام دهید.

در اکثر ساختمان ها قسمت تهویه هوا بر روی پشت بام ها تعبیه شده است و این متداول ترین مکان جهت گره زدن طناب ها است. یافتن ناحیه مناسب برای نماشویی ساختمان ممکن است دشوار باشد، اما باید زمان زیادی صرف شود تا زندگی شما به خطر نیافتد. در همین راستا متخصصین ما اطمینان حاصل می کنند که طناب به بهترین شکل ممکن ایمن باشد.

تمیز کردن پنجره با استفاده از طناب، روشی برای تمیز کردن پنجره ها است. از متد طناب راپل برای رسیدن به بلندترین پنجره های ساختمان استفاده می شود.

روش های شست شوی نمای ساختمان

  • روش اول: در این روش، شست و شو به کمک آب انجام می شود.( این روش جرم و آلودگی سطحی نمای ساختمان زدوده و با استفاده از آب، نمای ساختمان زیبایی خود را به دست خواهد آورد.)
  • روش دوم: در این روش، از آب و سیلیس جهت شستن نمای ساختمان استفاده می شود.( این روش نسبت به روش اول قوی تر بوده و لکه ها و جرم های سختی که در نمای ساختمان تثبیت شده اند را پاک میکند.)
  • روش سوم: این روش برای از بین بردن ماسه و تمیزی گرانیت و برخی سنگ ها بوده و در آن از اسید استفاده می شود. که در اصطلاح به آن اسیدشویی می گویند. البته این روش به دلیل استفاده از اسید اندکی حساس بوده و می بایست حتما توسط نیروی متخصص و ماهر انجام گیرد.

خدمات بعد از نماشویی با طناب

 نماشویی با طناب و مواد نانو

ما برای ماندگاری تمیزی ساختمان بعد از نماشویی بوسیله طناب اقدام به نماشویی با نانو می کنیم. در واقع به علت ضد آب و ضد جرم بودن نانو، از لک شدن و آلودگی نما جلوگیری می شود. نانو تحولی وسیعی در نماشویی بوسیله طناب را بوجود آورد.

رنگ و کنیتکس نما بعد از نماشویی با طناب

رنگ و کنیتکس، نما را بسیار تغییر می دهد. برای این کار بهتر است قبل از شروع، نماشویی با طناب اعمال شود. با این کار ابتدا گردو غبار و جرم ها از نما پاک خواهند شد و رنگ به خوبی روی نما می نشیند.

رزین کاری بعد از نماشویی با طناب

برای رزین کاری نیز بهتر است از قبل نماشویی با طناب انجام شود. با رزین رنگ پریدگی مصالح برطرف خواهد شد و نما ظاهر زیبایی به خود می گیرد.

خدمات مختلف شستشوی نما با طناب

  • شستشوی نما با طناب
  • نماشویی با سند بلاست
  • استفاده از دستگاه سند بلاست سه فاز برای نماشویی
  • نماشویی ساختمان با سیلیس و پولیش
  • شستشوی نمای ساختمان با واتر جت
  • نماشویی ساختمان با مواد نانو و مناسب
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
  • ارائه مشاوره رایگان برای نماشویی ساختمان با بررسی توسط افراد متخصص

دلیل نماشویی ساختمان چیست ؟

نمای ساختمان ها به دلیل نقش بسیار مهمی که در جلوه و زیبایی ساختمان دارند می بایست بیشتر در نظر گرفته شود. اگر برای مدت زمان طولانی بدون مراقبت نشوند، ممکن است منجر به آسیب دائمی بر سطوح نمای شاختمان شود. چراکه آلودگی های موجود در سطح نما همانند گرد و غبار و بارش باران های اسیدی موجب نفوذ جرم به خورد سنگ می شود و دیگر از بین نمی رود.

علاوه بر از بین نرفتن بعضی از جرم ها، در بعضی از نماهای شیشه ای یا کامپوزیتی، سطح نمای ساختمان بسیار مستعد خط و خش می شود و در عین حال، می تواند گرد و غبار زیادی را به خود جذب کند و سطوح کدر و ضبر شود. در این صورت تمیز کردن آن دشوار تر شده و قیمت نماشویی ساختمان بیشتر تر می شود.

نماشویی پارسه برتر

همان طور که می دانید نماشویی ساختمان یک کار کاملاً تخصصی است و نیاز به توجه دارد. حتما قبل از اجرای شستشوی نمای ساختمان باید به دنبال یک تیم متخصص و حرفه ای برای اجرای نماشویی ساختمان خود باشید. شرکت نماشویی ساختمان پارسه برتر با اجرای کیفیت بالای پروژه ها و قیمت بسیار مناسب توانسته رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان خود را به دست بیاورد. هدف اصلی مجموعه ما جلب رضایت مشتریان و اجرای کار با بالا ترین کیفیت می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *