نماشویی ساختمان با طناب چیست؟

نماشویی ساختمان با طناب یکی از روش های نماشویی نما بدون داربست است.
روش‌های مختلفی برای نماشویی ساختمان وجود دارد، اما یکی از پرکاربردترین و موثرترین روش‌ها بدون شک روش نماشویی ساختمان با طناب است. در این روش دسترسی پنجره و بالاترین و سخت‌ترین مکان ساختمان امکان پذیر است. همانطور که از نام آن پیداست، این روش شامل استفاده از یک طناب و تجهیزات ویژه است که برای نزدیک شدن به نقطه ای از ساختمان برای عملیات تمیز کردن موثر است.

روش کار نماشویی ساختمان با طناب چگونه است؟

اگرچه ممکن است روش نماشویی ساختمان با طناب پیچیده به نظر برسد، اما این طور نیست در واقع این روش، بسیار ساده است. این روش برای تمیز کردن پنجره‌ها ایده‌آل‌ترین گزینه است. گارکران خود را روی پشت بام محکم کرده و با استفاده از ابزار بالا و پایین نما را تمیز می‌کنند. این روش بسیار ایمن است.

نماشویی ساختمان با طناب

نماشویی ساختمان با طناب بیشتر در کجا کاربرد دارد؟

از روش نماشویی ساختمان با طناب بیشتر برای تمیز کردن ساختمان‌هایی که از شیشه و پنجره‌های متعدد ساخته شده‌اند، کاربرد دارد. تمیزی پنجره‌ها نشان دهنده حرف ای بودن شماست. نور درون ساختمان از پنجره‌های تمیز بهتر عبور می‌کند .از این روش می‌توان برای تمیز کردن نمای مدارس نسبتاً متوسط تا بلندترین آسمان‌خراش‌ها، استفاده کرد. این روش همچنین برای تمیز کردن ساختمان‌های آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی، مراکز خرید، بلوک‌های اداری و برج‌هایی که بیشتر از شیشه ساخته شده، مناسب است.

مسئله ایمنی و آموزش

ممکن است ترسناک به نظر برسد (مخصوصاً برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند)، ولی تمیز کردن نما و پنجره با طناب بسیار ایمن است. کارگران در برابر فرود غیرقابل کنترل ایمن هستند و تجهیزاتی که با کارگران وصل است از لیز خوردن کارگران جلوگیری می‌کند و در شتاب ناگهانی -مثل کمربند- کارگران را نگه می‌دارد.
این روش سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد و با آموزش پیشرفته و تجهیزات ایمنی بهتر شده است. عملی بودن روش نماشویی ساختمان با طناب بارها اثبات شده است و در سراسر جهان هر روزه استفاده می‌شود.
البته تمیز کردن پنجره و نما با طناب به آموزش ایمنی همه پرسنل نیاز دارد تا از هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری شود.

نماشویی ساختمان با طناب

مزایای تمیز کردن پنجره با طناب

ما مزایای کلیدی که تمیز کردن ساختمان با طناب می تواند برای شرکت شما داشته باشد را فهرست کرده ایم:

  • بسیاری از ساختمان‌ها دارای پنجره‌هایی هستند که با استفاده از روش‌های مرسوم مانند نردبان، بالابر و داربست قابل دسترسی نیستند. روش دسترسی با طناب به کارگران این امکان را می‌دهد که به این پنجره‌ها دسترسی پیدا کرد و امکان تمیز کردن جزئیات را به صورت دستی فراهم می‌شود.
  • تجهیزات مورد استفاده به سرعت نصب و حذف می شوند و اختلال را به حداقل می رساند.
  • این روش ایمن‌تر از سایر روش‌های تمیز کردن پنجره‌هاست
  • هیچ فضایی را روی زمین اشغال نمی‌کند
  • تمیز کردن و دسترسی سریع و مقرون به صرفه بودن این روش نسبت به روش‌های دیگر
  • این روش اختلالی برای کارگران و کارمندان داخل ساختمان ایجاد نمی‌کند.

نتیجه گیری

نماشویی ساختمان با طناب یک کار تخصصی است و به پرسنل و تجهیزات تخصصی نیاز دارد، منطقی است که برای انجام این کار باید یک متخصص استخدام کنید. شرکتی که هم ایمنی و هم کیفیت کار را مد نظر داشته باشد.شرکت پارسه برتر مدت هاست در زمینه نماشویی ساختمان با طناب فعالیت دارد و شایستگی خود را در این زمینه ثابت کرده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *