ارائه دهنده کلیه خدمات ضدعفونی کننده

با تحقیقات بدست آمده، می‌توان گفت که علت بسیاری از بیماری‌ها و مرگ و میر در سراسر جهان از عفونت نشات گرفته است. همان‌طور که آگاهید انواع میکروب‌ها به‌راحتی توانایی سازگاری با محیط را دارند و به همین خاطر به شدت سلامت افراد را تهدید می کنند.

با توجه به سرد شدن هوا و رسیدن فصل‌های پاییز و زمستان، به دلیل افزایش برودت هوا، اغلب افراد در خانه و محیط کار به ویروس‌های آنفولانزا و سرماخوردگی نیز مبتلا خواهند شد.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیماری، یکی از کارهای ضروری که می‌تواند به حفظ سلامت افراد کمک موثری کند، ضدعفونی کردن مداوم دست‌ها و همچنین محیط زندگی و محل کار است.

گرچه در فرهنگ ما از قدیم به تمیزی و ضدعفونی خانه و منزل سفارش شده بود، اما این روزها با شیوع بیماری کرونا اهمیت این امر چندین برابر شده است. ضدعفونی و پاکسازی کردن سطوح و اجسامی که روزانه با آن ها سر و کار داریم، باعث کمتر شدن گسترش و سرایت این نوع بیماری‌ها به افراد می‌شود.

ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا ما در مورد ضدعفونی لوازم منزل حساس‌تر از قبل عمل کنیم.

ویروس کرونا ممکن است برای چند ساعت و یا حتی چند روز روی سطوح مختلف باقی بماند و افراد را آلوده کند. اما اگر محیط پیرامون خود را هرچند وقت یک‌بار ضدعفونی کنیم، روند انتقال این ویروس قطع خواهد شد و محیط سالم‌تری خواهیم داشت. متأسفانه، پاک کننده‌های خانگی ساده نمی توانند انتظارات شما را برآورده کنند، مهم نیست که هر چند وقت یک بار یا به طور مرتب از آنها استفاده شود. اینجاست که خدمات ضد‌عفونی کننده حرفه ای منزل به کمک می آیند.

جهت نظافت و ضدعفونی سطوح در محیط کار و ادارات، استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه امور را با کیفیت تر، سریع تر و آسان تر می نماید.

ویروس کرونا

شیوع ویروس کرونا موجب شده تا ما در مورد ضدعفونی لوازم منزل حساس‌تر از قبل عمل کنیم.

ویروس کرونا ممکن است برای چند ساعت و یا حتی چند روز روی سطوح مختلف باقی بماند و افراد را آلوده کند. اما اگر محیط پیرامون خود را هرچند وقت یک‌بار ضدعفونی کنیم، روند انتقال این ویروس قطع خواهد شد و محیط سالم‌تری خواهیم داشت. متأسفانه، پاک کننده‌های خانگی ساده نمی توانند انتظارات شما را برآورده کنند، مهم نیست که هر چند وقت یک بار یا به طور مرتب از آنها استفاده شود. اینجاست که خدمات ضد‌عفونی کننده حرفه ای منزل به کمک می آیند.

جهت نظافت و ضدعفونی سطوح در محیط کار و ادارات، استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه امور را با کیفیت تر، سریع تر و آسان تر می نماید.

تفاوت نظافت و ضدعفونی

بسیاری از ما در لفظ عامیانه به اشتباه از عبارات تمیز کردن و ضدعفونی به جای هم بکار میبریم. اما باید بدانید که این دو عبارت تفاوت‌های زیادی با هم دارند. نظافت به معنای از بین بردن میکروب ها، آلودگی ها و مواد آلی روی سطوح است و غبار روی سطوح را از بین می برد.

در صورتی که ضدعفونی سازی یعنی استفاده از مواد شیمیایی ضدعفونی کننده به منظور از بین بردن ویروس و باکتری. مهم است که قبل از ضدعفونی سازی، عمل نظافت انجام گیرد چرا که ذرات موجود روی سطوح، قدرت مواد ضدعفونی کننده را در رفع میکروب ها کاهش می دهند.

طبق نتایج تحقیقات بدست آمده، ترکیبی از نظافت و ضد عفونی کردن بیشترین تاثیر را در از بین بردن ویروس کرونا دارد.

زمانی که صحبت از ضدعفونی کردن می‌شود، یعنی ما قصد داریم سطح مورد نظرمان را در حدود 99.9 درصد عاری از هر نوع میکروب و ویروس و باکتری نماییم. برای این کار باید از مواد شیمیایی و ضدعفونی کننده مخصوص استفاده کنیم تا هر موجود و عامل بیماری‌زایی را از روی سطوح مختلف پاک کنیم.

ضدعفونی کردن با مواد مخصوص به شما این امکان را می‌دهد تا همه این آلودگی‌ها را به طور کامل حذف کنید.

خدمات ضد عفونی کننده

شیوع ویروی های عفونی همچون ویروس کرونا، در هر مکانی ممکن است رخ دهد: ازهتل ها، بیمارستان ها و محل های کار گرفته تا مدارس. چراکه این ویروس می تواند چندین روز بر روی سطوح و یا اشیایی که در تماس با شخص آلوده بوده است، زنده بماند.

هنگام شیوع یک بیماری مسری برای از بین بردن زنجیره عفونت جهت محافظت از کارکنان، مشتریان، بازدید کنندگان و بیماران اقدامات سریع باید صورت گیرد. در حالی که تمیز کردن به روش دستی بهترین راه حل درمان باکتری های سطح است، اما پاتوژن های موجود در هوا که خطر شیوع عفونت هستند را مورد هدف قرار نمی دهد.

ضدعفونی منزل با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده به صورت مکرر و اصولی، قطعا دارای بازتاب های ملموسی است.

محیط های کاری و مسکونی در شهر، عمدتا از اهداف اصلی آلودگی ها و ورود میکروب ها به شمار می روند. ضدعفونی کردن این اماکن باید با کم ترین محلول های شیمیایی انجام گیرد.

چرا که این محلول ها خود به نوعی عامل برخی مشکلات ریه و هم چنین ناراحتی های تنفسی اند.

با استفاده از سرویس ضدعفونی محل کار می‌توانید تمام سطوح در دسترس را علیه تمام ویروس و میکروب‌ها ایمن نمایید با اقداماتی همچون دستگیره درب‌ها، ضدعفونی میز و سطح لوازم و تجهیزات، ضدعفونی کلیدهای برق و آسانسور و… زمانی که محیط و وسایل موجود در آن را ضدعفونی می کنید خود را از این بیماری مصون نگه خواهید داشت.

سرویس ضدعفونی پارسه برتر یک راه حل ایده آل جهت اقدامات کنترل شیوع که نیاز به ضد عفونی شدن سریع منزل و محیط کار است که هر دو سطح آلوده و عوامل بیماری زا در هوا را با حداقل اختلال مورد هدف قرار داده تا کسب و کار شما خیلی زود دوباره راه اندازی شود.

پارسه برتر

در حال حاضر نه تنها در حال انجام خدمات تمیزکننده و ضد عفونی کننده پیشگیری از انسداد COVID-19 در سراسر کشور هستیم، بلکه ما سال ها تجربه ای در زمینه شیوع و بیماری های مشابه نیز داریم.

استفاده از خدمات شرکت ضدعفونی منزل پارسه برتر قبلآ برای از بین بردن میکروب، باکتری و ویروس ها در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه درخواست می شد اما با شیوع کرونا طیف گسترده تری از تقاضا جهت ضدعفونی برای پیشگیری از کرونا ارسال شده است.

به همین خاطرپارسه برتر صرف نظر از فعالیت های نظافت ساختمان ها، قادر به ارائه خدمات ضدعفونی کرونا برای منازل و ادارات می باشد تا اطمینان حاصل شود که آن منطقه نه تنها از لحاظ ظاهری بسیار تمیز شده است، بلکه عاری از هر گونه ویروس و باکتری می باشد. برخی از اماکنی که نیاز به ضدعفونی دارند

  • ضد عفونی محل کار و برج ها
  • ضد عفونی منزل و محیط خانه
  • ضد عفونی آرایشگاه ها
  • ضد عفونی باشگاه ها
  • ضد عفونی بیمارستان ها و کلینیک ها
  • ضدعفونی اتاق بیمار مبتلا به کرونا
  • ضد عفونی خودرو

پارسه برتر با متخصصین حرفه ای و باتجربه و آموزش دیده و همچنین استفاده از دستگاه ضدعفونی مه پاش پیشرفته در خدمات ضدعفونی کرونا، ضمن جلوگیری از هزینه های غیر ضروری جامع ترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

متخصصین ضدعفونی پارسه برتر با تشخیص نقاط پرخطر و همچنین ضدعفونی با مواد بدون خطر و بدون هیچ آسیبی ویروس ها را از بین می‌برند و تا چند ساعت مانع جذب هرگونه ویروس و باکتری می شود و امنیت شما را در برابر این اپیدمی افزایش می‌دهد. این مجموعه به جهت همکاری با نیرو هایی کاملآ حرفه ای و متخصص، شرایط ایده آلی را برای انجام خدمات ضدعفونی در سطوح مختلف فراهم کرده است.

در خدمات ضدعفونی منزل و محل کار، متخصصین ما با استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده مورد تایید وزارت بهداشت، بر اساس پروتکل‌های تعریف شده، ضدعفونی سطوح را انجام می‌دهند.

هر یک از مشتریان قادر خواهند بود تا در کم ترین زمان ممکن با توجه به هدف مورد نظر، نسبت به انتخاب نیرو متخصص اقدام نمایند. همچنین پارسه برتر از تجهیزات استاندارد محافظ شخصی برای کلیه کارکنان خود در کل مراحل خدمات ضدعفونی کرونا استفاده می کند.

روش های ضد عفونی

مواد مورد استفاده به صورت پلمپ شده در محل و در حضور  مشتری باز خواهد شد. این مواد فاقد سمیت و خورندگی هستند و از ابتلا به انواع بیماری های میکروبی، ویروسی و قارچی جلوگیری می کنند. برای ضدعفونی کردن آپارتمان نحوه اجرا با آنچه که برای مشاعات انجام می شود، یکسان نیست. به طور معمول همه شرکت های خدمات نظافتی از 2 روش برای ضدعفونی محیط استفاده می کنند.

  • استفاده از اسپری دستی
  • استفاده از موتورهای مه پاشی

استفاده از اسپری دستی

در فضاهای بسته نظیر آپارتمان های کوچک نیازی به استفاده از دستگاه مه پاش نیست. دستگاه های اسپری برای این منظور بیشتر به کار گرفته می شود. با توجه به حساس بودن فضای داخل منازل تیم ضدعفونی پارسه برتر همه موارد را بطور دقیق انجام می دهند. مواد ضدعفونی استفاده شده هیچ نوع عارضه ای ایجاد نمی کنند و برای کودکان، سالمندان و یا حیوانات خانگی خطرناک نیست. توصیه می شود موقع ضدعفونی افراد دارای آلرژی در محل حضور نداشته باشند. در این تکنیک محلول های اسپری روی همه سطوح استفاده می شوند. لوازم منزل نیز باید به طور کامل با این محلول ضدعفونی شوند. پس از اتمام کار در کمتر از یک ساعت می توانید از لوازم استفاده نماییذ.

استفاده از موتورهای مه پاشی

در این تکنیک مواد ضدعفونی و سموم شیمیایی مخصوص تحت فرایند خاصی به پودر خشک تبدیل می شوند. برای اینکه پودر ضدعفونی به صورت یکسان و یکنواخت روی سطوح پاشیده شود از دستگاه های مه پاش با قدرت بالا استفاده می شود. از مزایای مه پاشی پودر خشک می توان به کاهش هزینه ها اشاره کرد. از طرفی سرعت اجرای کار با دستگاه بیشتر است که خود عاملی در کاهش هزینه های پرداختی است. در این روش مقدار محلول ضدعفونی بسیار کمتری استفاده می شود. البته موتورهای مه پاش تنها برای ضدعفونی فضای باز به کار می روند. در ساختمان های مسکونی برای ضدعفونی و ایزوله کردن مشاعات نظیر پارکینگ و راه پله یا حیاط و فضای بازی کودکان می توان از مه پاشی مستقیم استفاده کرد.

مواد ضدعفونی کننده پارسه برتر

این روز‌ها با تاییدشدن مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و الزام به استفاده از ضدعفونی کننده‌ برای کرونا و سایر ویروس‌ها، میزان استفاده از آن‌ها بسیار افزایش یافته است. نکته قابل توجه این است که ضدعفونی کننده‌ باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا بتوانند بر این ویروس موثر باشند؛ بنابراین بهتر است بدانیم بهترین ضدعفونی کننده‌ برای کرونا و ویروس‌ها کدامند.

  • غیرسمی برای انسان و حیوان
  • عدم آلودگی محیط‌زیست
  • قیمت مناسب و به‌صرفه
  • زمان اثرگذاری کوتاه‌مدت
  • عدم ایجاد حساسیت بافتی
  • دارای پوشش دهی بالا
  • قابلیت استفاده برای ضدعفونی محیط و ضدعفونی هوا
  • قابلیت استفاده همچون غوطه‌ورسازی، اسپری کردن و مه پاشی
  • مؤثر بر اشکال مختلف میکروارگانیسم‌ها ازجمله ویروس، میکروب، باکتری و اسپور

ویژگی های خدمات ضد عفونی کننده پارسه برتر

  • ایده آل برای اقدامات کنترل شیوع
  • ضدعفونی سریع نواحی بسیار بزرگ
  • ناحیه آلوده را ضد عفونی و پاکسازی می کند.
  • حداقل اختلال در محیط کار

با توجه به تحقیقات انجام شده استفاده از مواد ضد عفونی کننده و بیوکسیدها از طریق ذرات معلق در هوا یا با استفاده از دستگاه مه پاش ضد عفونی، می تواند به طور قابل توجهی تعداد پاتوژن ها را نسبت به خدمات ضد عفونی به صورت دستی کاهش دهد. همچنین با استفاده از دستگاه مه پاش ضد عفونی علاوه بر نظافت کلی مواد ضد عفونی کننده به صورت جامع تر در طیف وسیعی از سطوح و مواد از جمله منسوجات قرار میگیرد. بنابراین پارسه برتر از اثربخشی بالاتر ضد عفونی به شما عزیزان اطمینان خاطر می دهد.

کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان پارسه برتر

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و دریافت خدمات با کارشناسان پارسه برتر ارتباط برقرار کنید