نماشویی به وسیله واترجت

نماشویی به وسیله واترجت چیست؟

نماشویی به وسیله واترجت روشی است که در آن از آب پر فشار برای حذف کثیفی از نمای ساختمان استفاده می‌کنند. در این روش فشار آب توسط دستگاه و معمولاً با فشار حداکثر 40000 پوند بر اینچ مربع به نما پاشیده می‌شود که تقریباً همان فشاری است که در لباس غواصان در اعماق دریا وجود دارد. این روش در انواع ساختمان ها از جمله منازل، ادارات، بیمارستان ها و مدارس قابل استفاده است.

نماشویی به وسیله واترجت

در ادامه مزایای  این روش به اختصارتوضیح داده می‌شود.

مزایای استفاده از روش نماشویی به وسیله واترجت

صرفه جویی در وقت و هزینه

این روش محبوب ترین روش نظافت نما است زیرا از فشار آب به تنهایی برای شستشوی نمای ساختمان استفاده می‌کنند که در مقایسه با روش‌های دیگر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و به مواد شیمیایی نیاز ندارد و از آب برای تمیزی نما استفاده می‌کند.

تمیز کردن نما مبتنی بر آب

روش نماشویی به وسیله واترجت یک روش تمیز کردن نما مبتنی بر آب است.سیستم‌های تمیزکننده نما بر پایه آب از آب به عنوان محلول تمیز کننده استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که هیچ ماده شیمیایی مضری در آن وجود ندارد و این مسئله تا حدود زیاد برای کاگران، نما و سایر افراد ایمنی به ارمغان میآورد.

نماشویی به وسیله واترجت

سازگار با محیط زیست

استفاده نکردن از مواد شیمیایی به معنای سازگار با محیط است. اگر از مواد شیمیایی استفاده کنید ممکن است گیاهانی که در اطراف نما وجود داشته باشند، تحت تاثیر مواد شیمیایی که برای شستن نما استفاده شده از بین بروند، این درحالتی است که در روش نماشویی به وسیله واترجت در اغلب اوقات تنها از آب استفاده می‌کنند که برای گیاهان اطراف نما ضرری نخواهد داشت.

عدم استفاده از مواد شیمایی مضر

علاوه بر آن بسیار از مواد شیمیایی ممکن است به نما آسیب برسانند، تغییر رنگ نما یا آسیب به نما میتوند ناشی از مواد شیمیایی باشد که برای نماشویی استفاده کرده اند، ریسک آسیب به نما در رروش نماشویی به وسیله واترجت حداقل است چراکه در این روش از ماده شیمیایی استفاده نمی‌شود.

عدم سایش

در این روش از مواد ساینده استفاده نمی شود و در  مواد بسیار کم از مواد پایه حذف می‌شود و از این رو نما تغییر شکل نمی‌دهد.

نماشویی به وسیله واترجت

نماشویی به وسیله واترجت در چه نماهایی کاربرد دارد؟

چیزی که در این روش اهمیت دارد نوع نما نیست شکل نماست این روش روی ساختمان هایی با دیوارهای صاف کاربرد دارد که هیچ گونه برآمدگی مانند طاقچه بیرون زده نداشته باشند چراکه این عوامل در اثر فشار آب دچار آسیب می‌شوند.
از دستگاه های واترجت می توان برای شستشوی انواع نمای ساختمان از جمله شستشوی نما سیمانی، شستشوی نمای آجری، شستشوی نما کامپوزیت، شستشوی نمای سنگی و شستشوی کلیه سطوح استفاده کرد.

همچنین نماشویی به وسیله واترجت در مواقعی استفاده می‌شود که نمای ساختمان زیاد کثیف نباشد. البته در  برخی کاربردها از آب گرم نیز برای از بین بردم آلودگی‌ها استفاده می‌شود.  در برخی از موارد دیگر نیز از خیساندن استفاده می‌کنند تا آلودگی های مقاوم تا  حد امکان بدون دخالت مواد شیمیایی از سطح نما برداشته شوند.

نتیجه گیری

تمیز کردن نما فرآیند مهمی است زیرا اولین چیزی است که از کسب و کار یا خانه شما به چشم میاید. همچنین نماشویی میتواند به تبلیغ برند، محصولات و خدمات شما کمک کند. نظافت نما را می توان با روش‌های مختلفی مانند استفاده از روش‌های نماشویی ساختمان با طناب، روش استفاده از آب تحت فشار و غیره انجام داد.
مهم این است که نماشویی نمای خود را به شرکت مطمئنی بسپارید که روش درستی را برای شما ارائه دهد و کار نماشویی را با کیفیت ارائه دهد.

شرکت پارسه برتر مدتهاست در زمینه نماشویی، کفسابی، نطافت خدمات ارائه می‌دهد و سعی می‌کند مشتریان خود را راضی نگه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *